رسانه بیداری

مرکز توزیع کتاب و محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اهواز

رسانه بیداری

مرکز توزیع کتاب و محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اهواز

رسانه بیداری

مرکز رسانه بیداری با هدف ایجاد یک پاتوق فرهنگی با محوریت ترویج ایده های انقلاب اسلامی در حوزه های کتاب، ادبیات داستانی، شعر، رسانه های مکتوب، مستند، نرم افزارهای چندرسانه ای، کاریکاتور، و غیره، در تاریخ 5/11/89 با حضور حاج سعید قاسمی فعالیت خود را با هدف برداشتن گامی اساسی در انسجام و گسترش جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی و ارتقاء فرهنگ انقلابی در میان نیروهای حزب اللهی شهرستان آغاز نمود . که از برنامه های دیگر این مرکز برگزاری همایش ها و کلاس های آموزشی می توان نام برد.
××××××
این وبلاگ توسط بچه های مرکز به عنوان محلی برای ایجاد ارتباط با دوستان و علاقمندان به محصولات جبهه فرهنگی و انتقال تجربیات و بیان خاطرات دوستان می باشد.
××××××
آدرس مرکز
شعبه یک: اهواز خیابان خوانساری بین نادری و کافی 2211725-2234205-2234204(0611)
شعبه دو : اهواز اتوبان آیت الله بهبهانی جنب حوزه امام خمینی (ره) 5530798(0611)
سامانه پیامک: 10001234512345

آخرین مطالب
نویسندگان

دو رساله آموزشی با استفتائات جدید رهبر انقلاب

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۴۱ ب.ظ

 دو جلد از مجموعه‌ رساله‌‌های آموزشی مطابق با فتاوای رهبر معظّم انقلاب از سوی انتشارات فقه روز منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، جلد اول و دوم از مجموعه‌ «رساله‌ آموزشی» شامل احکام عبادات و معاملات مطابق با فتاوای حضرت آیت الله خامنه‌ای منتشر شد.  در جلد اول احکام عبادات در قالب 77 درس، شامل احکام تقلید، طهارت، نماز، روزه، خمس، انفال، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر و در جلد دوّم احکام معاملات در قالب 82 درس، شامل احکام معاملات جایز و حرام ارائه شده است.

در توضیح ناشر برای جلد اول از مجموعه‌ «رساله‌ آموزشی» آمده است: این کتاب حاوی احکام عبادات مطابق با فتاوای رهبر انقلاب و بنا به درخواست‌های مکرر از سوی علما، فضلا و مقلّدین، به طبع رسیده و در اختیار عموم قرار گرفته است. در این مجموعه‌ آموزشی، علاوه بر موارد موجود در رساله‌ «اجوبة الاستفتائات» استفتائات جدید نیز اضافه شده و در دروس مربوط به احکام معاملات (جلد دوم) از جزوه‌های دروس خارج فقه معظّمٌ‌له نیز بهره گرفته شد تا بر غنای آموزشی این مجموعه،‌ بر طبق اسلوب و بیان معظّم‌ٌله افزوده گردد. در جلد اوّل، این مجموعه احکام عبادات در قالب 77 درس شامل احکام تقلید، طهارات، نماز، روزه، خمس، انفال، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر ارایه شده است. همچنین در جلد دوم این مجموعه احکام معاملات در قالب 82 درس شامل احکام معاملات جایز و حرام ارایه شده است. تدوین دروس مزبور به نحوی انجام گرفته است که نفع آن عام و بهره‌گیری از آن برای همگان آسان باشد.

 


نام کتاب: رساله آموزشی جلد 1 (احکام عبادات)

ناشر : فقه روز - وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی

قیمت : 8500 تومان

 

نام کتاب : رساله آموزشی جلد 2 (احکام معاملات)

ناشر : فقه روز - وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی

قیمت : 9000 تومان

 

عللاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب ها  به یکی از شعب رسانه بیداری مراجعه نمایند:


شعبه 1: اهواز خیابان خوانساری بین نادری و کافی   تلفن : 2234204-06112211725

شعبه 2: اهواز اتوبان آیت الله بهبهانی جنب حوزه علمیه امام خمینی (ره) تلفن: 06115530798


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی